Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

O kształcie walki w Torment: Tides of Numenera zdecydują gracze
Walka to jeden z bardziej istotnych elementów gier RPG-owych. Przedstawiciele inXile Entertainment zdają sobie z tego sprawę, ale biorąc pod uwagę fakt, że ich nowe przedsięwzięcie, Torment: Tides of Numenera, powstaje dzięki finansowaniu graczy, nie chcieli rozstrzygać we własnym gronie sprawy systemu pojedynków.

Propozycje są dwie. Pierwsza to walka toczona w czasie rzeczywistym przy użyciu aktywnej pauzy. Miłośnicy takich tytułów, jak Baldur's Gate, Planescape: Torment czy Neverwinter Nights jego podstawowe założenia powinni znać na wylot. Drugą jest walka w turach, rodem z pierwszych części Fallouta czy znacznie nowszego XCOM: Enemy Unknown.

inXile, wskazując na przymioty pierwszego z systemów, wymienia przede wszystkim większą szybkość rozgrywki. Cechą tego drugiego jest możliwość bardziej dogłębnego przemyślenia strategii walki. O tym, który z systemów ostatecznie pojawi się w grze, zadecyduje głosowanie. Mogą brać w nim udział wyłącznie te osoby, które wsparły finansowo powstawanie projektu. Jego twórcy zaznaczają, że bardziej istotne niż liczba głosów będą dla nich argumenty zainteresowanych stron wyrażone na forum.

Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl
Klemens
2013-11-24 09:14:16
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow